Projecten

Social Media strategie en uitvoering (Facebook)

Munchkin

Voor het mooie merk Munchkin hebben wij een Social Media strategie uiteengezet en zorgen we ook voor de contentcreatie voor de Nederlandse Facebookpagina van Munchkin.

Wij houden van een uitdaging. En een mooie uitdaging is ons geboden door Meubleplus, de importeur van Munchkin in de Benelux. Waar Munchkin in de Verenigde Staten en Engeland een gevestigde naam is op het gebied van babyproducten, heeft het merk in Nederland en België nog maar weinig bekendheid. Meubleplus heeft ons gevraagd om hen te ondersteunen bij de lokale branding van Munchkin.

Voor deze eerste fase is er gekozen voor branding door middel van een Facebookpagina omdat de doelgroep zeer actief is op Facebook. Door de doelgroep te prikkelen met relevante en interessante content willen we hen kennis laten maken met Munchkin en haar slimme babyproducten. Naast het uitschrijven van de Social strategie verzorgen wij ook de contentcreatie. Concreet betekent dit dat we rechtstreeks in contact staan met de Engelse en Amerikaanse tak van Munchkin, aangeleverde content vertalen en ook eigen content en Win-acties uitwerken. 

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op