menu Sluit

Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42
info@vrolijkonline.nl
april 2021

Web development

Veilig en vlot online met een supportovereenkomst

Met een supportovereenkomst ben je zeker van een goed onderhouden en adequaat functionerende website of webshop. In dit artikel lees je hoe wij jou proactief supporteren!

Resumé

Benieuwd naar support?
Neem contact op met Andres!
foto van developer Andres
Andres van Erp
Development
andres@vrolijkonline.nl
+31 (0) 73 888 58 42

De wereld om ons heen is continu in beweging. Online gaan die ontwikkelingen razendsnel. Om te kunnen meebewegen en bij te blijven, vraagt je website om regelmatig onderhoud. Met een supportovereenkomst van Vrolijk Online ben je verzekerd van actuele updates en technische ondersteuning, waardoor jouw website veilig, vlot en up to date is.

Service & support

Met een supportovereenkomst kun je rekenen op een stukje extra dienstverlening. Onze service bestaat uit:

  • ondersteuning bij website en hosting
  • telefonische ondersteuning en/of support per e-mail
  • snelle (re)acties bij calamiteiten, bugs en vragen
  • kleine aanpassingen aan je website van maximaal een half uur
  • monitoring van je website met behulp van Uptime Robot
  • het oplossen van essentiële beveiligingslekken
  • het signaleren van systeemupdates (exclusief de uitvoering - per update beoordelen we hoeveel tijd er nodig is, kleine updates vallen wel binnen de overeenkomst)
  • toegang tot Mijn Vrolijk Online voor inzicht in je lopende contracten, openstaande facturen en resterende supporturen en inzicht in de status van je website (Google Analytics, security en performance)
  • dagelijkse check van de mailserver

Functioneert je website niet naar behoren, krijg je een foutmelding of heb je een vraag? Dan kun je ons tijdens kantooruren altijd rechtstreeks bereiken. We proberen zo snel en zo efficiënt mogelijk tot een oplossing te komen. In de planning van onze ontwikkelaars is dagelijks ruimte gereserveerd voor supportzaken.

Proactief

Het grote voordeel van een supportcontract is het proactieve karakter. We lossen issues op voordat de klant ze opmerkt. Het monitoren van websites met de Uptime Robot is zo’n proactieve eigenschap. Deze handige tool controleert 24/7 de beschikbaarheid van je website. Om de vijf minuten verstuurt Uptime Robot een request naar je website. Geeft deze geen succesvolle respons, dan krijgen wij een seintje dat je website niet bereikbaar is en duiken we er meteen in. Zo voorkomen we onnodige downtime.

Preventief

Tegenwoordig bouwen we preventief error-notificaties in Umbraco websites. Als er op zo’n website iets mis gaat, ontvangen wij daar meteen een melding van per mail. Zo ontvingen we recent een melding van een fout bij een nieuwsbrief inschrijving. Uit de notificatie leidden we af dat bepaalde instellingen in MailChimp niet goed stonden waardoor de inschrijving niet werd verwerkt. We informeerden onze klant, de instellingen werden aangepast en alles werkte weer prima. Zonder notificatie had het lang kunnen duren voordat iemand het euvel had bemerkt. Ook dit soort zaken vallen onder support voor klanten met een desbetreffende website. Voorkomen is beter dan genezen!

Vrolijke supporters

Kun jij wel wat support gebruiken? Dan zit je goed bij Vrolijk Online! Bij iedere oplevering of overname is het afsluiten van een supportovereenkomst een vereiste. Zo waarborgen we het goed functioneren van je website of webshop. Veilig, vlot en voordelig online!

 

Benieuwd naar support?
Neem contact op met Andres!
foto van developer Andres
Andres van Erp
Development
andres@vrolijkonline.nl
+31 (0) 73 888 58 42

Bekijk alle updates
Kennismaken?

Dat vinden wij een goed idee! Wij houden van persoonlijk contact dus we maken graag een afspraak!

+31 (0) 73 888 58 42 info@vrolijkonline.nl